Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 25 juli 2011

Dag 25: I all hast.



Snabbt som attan så stod den i vår hall. Diskobendix. Barskåpet som en gång varit en orgel. Det fattas ett handtag och en spegel, den är lite sliten och fläckig men det ger den karaktär. Den passar bra in i vår lägenhet.

Jag fick den av en god vän som håller på att flytta. Jag hade ingen tanke alls på en sådan möbel, men efter han frågade och jag gjorde en snabb check med Leona så hämtades diskobendix snabbt. Tjoff så var den hemma. Det är faktiskt mycket snyggare att inte ha alla flaskorna stående på display hela tiden.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar