Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 11 juli 2011

Och så ett musiktips.

Jag har börjat kolla på en serie som heter "Justified" som är riktigt bra. Men detta var ett musiktips och inte ett serietips. (Fast ändå... Kolla upp!) I introt till Justified spelas en riktigt bra låt som jag beslutade mig för att kolla upp. Jag har aldrig riktigt fastnat för hiphop men detta gillar jag starkt. Gangstagrass:


Ingen video men en bra låt till en bra serie... Äh jag slänger med ett smakprov till den också:





Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar